• (68) 4752275
  • dyrektor@ze1swiebodzin.edu.pl
  • os. Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin
Rok Szkolny 2020/2021
Marcel Piechowicz – zwycięzca ogólnopolskiego konkursu programistycznego „Monsteriada” odebrał nagrodę!

Marcel Piechowicz – zwycięzca ogólnopolskiego konkursu programistycznego „Monsteriada” odebrał nagrodę!

Zwycięzca ogólnopolskiego konkursu programistycznego „Monsteriada” – Marcel Piechowicz, odebrał swoją nagrodę: laptop gamingowy Lenovo Legion Y540 oraz voucher na kurs semestralny programowania! Marcelowi dziś uroczyście pogratulowała Pani Dyrektor Małgorzata Puchacz wraz z nauczycielką informatyki Panią Anetą Raczykowską. Jak już wcześniej informowaliśmy Marcel stworzył grę inspirowaną legendarną serią platformówek – Super Mario Bros. Gra jest dopracowana w każdym najmniejszym szczególe. To fenomenalna praca, która bez wątpienia zasługiwała na I miejsce! Warto podkreślić, że Marcel rywalizował nie tylko z uczniami szkół podstawowych, ale również z uczniami szkół średnich w całym kraju!
Gra stworzona przez Marcela znajduje się pod linkiem:
https://scratch.mit.edu/projects/494029841

Wygrana Marcela zaowocowała licznymi nagrodami, nie zabrakło również nagrody dla szkoły: laptop HP 14 i3-1005G1/8GB/512/Win10 oraz nagrody dla opiekuna projektu: tablet Samsung Galaxy TabA7 10.4 3/32GB.
Nagroda dla szkoły – laptop HP zostanie umieszczony w pokoju nauczycielskim do użytku ogólnego dla wszystkich nauczycieli, z kolei tablet Samsung TabA7 pomoże nam w programowaniu blokowym robotów mBot na zajęciach z koła informatycznego.
To nie koniec niespodzianek! w kolejnym konkursie na największą ilość zapisanych uczestników na bezpłatne „Warsztaty Koduj z Gigantami” nasza Szkoła otrzymała Certyfikat Złotego Partnera Wydarzenia oraz VOUCHER na kurs semestralny Gigantów Programowania – do rozlosowania wśród uczniów lub wręczenia najlepszemu programiście w Szkole. Bez większego zastanowienia uznaliśmy, że VOUCHER powinien trafić właśnie w ręce MARCELA!
Koduj z Gigantami Monsteriada” to konkurs dla młodych miłośników gier i programowania, którzy pragną przenieść swoich ulubionych bohaterów z gier do wirtualnego świata, tworząc swój własny projekt w Scratchu (w dowolnej formie). Serdecznie gratulujemy raz jeszcze Marcelowi – jesteśmy dumni, że jesteś uczniem naszej szkoły – życzymy dalszych informatycznych sukcesów!

Loading