• (68) 4752275
  • dyrektor@ze1swiebodzin.edu.pl
  • os. Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin
Rok Szkolny 2020/2021
Wyniki szkolnego konkursu informatycznego „Mój Robot”

Wyniki szkolnego konkursu informatycznego „Mój Robot”

W dniu 12 kwietnia została ogłoszona pierwsza edycja konkursu z grafiki komputerowej i programowania dla uczniów klas 4-8 pod hasłem „Mój EKO Robot”.

Celem Konkursu było:
-kształcenie umiejętności wykorzystania komputera do zaprojektowania grafiki komputerowej, oraz inwencji twórczej i kreatywności uczniów,
-promowanie i propagowanie nawyków proekologicznych,
-rozbudzenie zainteresowań informatycznych wśród uczniów,
-popularyzacja programowania,
-zainteresowanie światem nowych technologii i sztuczną inteligencją.

Oto laureaci, których prace zostały nagrodzone:
1) Kategoria grafika komputerowa:
Panasik Kornelia 6d – praca nagrodzona

Parmonik Szymon 6e – praca nagrodzona

Piechowicz Marcel 6e – praca nagrodzona

2) Kategoria programowanie:
Piechowicz Marcel 6e – praca nagrodzona
https://scratch.mit.edu/projects/527837368/

Oto laureaci, których prace zostały wyróżnione:
1) Kategoria grafika komputerowa:
Langner Tobiasz 6e – praca wyróżniona

Przygoński Michał 7a – praca wyróżniona

Zawiski Bartosz 6d – praca wyróżniona

2) Kategoria programowanie:
Leszczyński Kacper 8a – praca wyróżniona
https://scratch.mit.edu/projects/527837194/

Uczestnikom konkursu serdecznie dziękujemy, zapraszamy do udziału w kolejnych konkursach informatycznych. Wszystkim Laureatom zostaną wręczone dyplomy i nagrody po powrocie do szkoły!!!

Do konkursu zgłaszane mogły być prace w trzech kategoriach:

Grafika dwuwymiarowa (2D) – kategoria obejmująca klasy IV-VI: polegała na przygotowaniu projektu plakatu pod hasłem „EKO-Robot” (programy dedykowane do wykonania pracy: Paint, Paint3D, Gimp)

Grafika trójwymiarowa (3D) – kategoria obejmująca klasy VI-VIII: polegała na przygotowaniu modelu 3D „Robota” (programy dedykowane do wykonania pracy: Blender, Tinkercad, Meshmixer)

Programowanie – kategoria obejmująca klasy VI-VIII: polegała na stworzeniu w Scratch kreatywnego programu (interaktywnej historyjki, animacji lub gry przygodowej związanej z ekologią i ochroną środowiska) pod hasłem „Zaprogramuj EKO-Robota”.

Loading